עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  

אודות

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.
נושאים
אלוהים  (225)
המשיח  (139)
אלוהים הוא אהבה  (122)
האל הכול יכול  (114)
האמת  (89)
האל  (86)
ישוע  (86)
ספרים  (71)
אמונה באלוהים  (68)
עוצמתו של אלוהים  (61)
הישועה מידי אלוהים  (60)
דבר אלוהים  (57)
הבורא  (48)
דרך החיים  (45)
מזמורים  (44)
חשיבות  (42)
הבשורה  (41)
ישועה  (40)
נבואה  (34)
אחרית הימים  (28)
סרטונים  (25)
גאולה  (24)
אמת  (23)
המנון  (22)
אמונה  (19)
יהוה  (18)
משיח  (18)
עדות  (18)
החיים  (17)
ישוע המשיח  (17)
רוח הקודש  (17)
שירים חדשים  (17)
בשורה  (14)
משיח בא  (13)
סוף העולם  (13)
ביאת המשיח  (12)
הישועה  (11)
אהבה  (10)
ימות המשיח  (10)
ברק ממזרח  (9)
מושיע  (9)
מלכותו של המשיח  (9)
ציות  (9)
תפילה  (9)
הכנסייה  (8)
מלכות  (8)
שיר פולחן  (8)
שירי הלל  (8)
שמיים  (8)
אור  (7)
אהבת אלוהים  (6)
בקש את מלכות אלוהים  (6)
דרך החי  (6)
הכרת אלוהים  (6)
ישועת  (6)
כנסיית האל הכול יכול  (6)
פולחן  (6)
קול אלוהים  (6)
קול של אלוהים  (6)
כנסייה  (5)
להתפלל  (5)
סרטי בשורה  (5)
אהבה טהורה  (4)
אהבת  (4)
אהבתו של אלוהים  (4)
גורל  (4)
דקלומי דבר האלוהים  (4)
דרך ה  (4)
המשיח הגיע  (4)
יעד  (4)
כתבי הקודש  (4)
ללכת אחרי  (4)
מלכותו  (4)
מקהלה  (4)
קטעי קריאה מדברי האלוהים  (4)
הביאה השנייה של ישוע  (3)
התגלמות בבשר ודם  (3)
חשיבות התפילה  (3)
טוב  (3)
ירא אלוהים  (3)
מהי הישועה  (3)
מוזיקה ישראלית  (3)
מזמורי דברי אלוהים  (3)
סרטוני התנסות ברדיפה  (3)
עשרת הדיברות  (3)
רצון האל  (3)
שיפוט  (3)
שרים של תפילות  (3)
אדם ישר  (2)
באמונתי  (2)
בשורת מלכות השמיים  (2)
דרך החיי  (2)
הביאה השנייה  (2)
הדרך לחיי נצח  (2)
השבח לאל  (2)
חסד אלוהים  (2)
חשיבות הת  (2)
טיהור האדם  (2)
לישועת  (2)
מבורך  (2)
מוסיקת גוספל  (2)
מנוחה  (2)
משיחיים  (2)
משמעות החיים  (2)
נאורות  (2)
נבואה מכתבי הקודש  (2)
נבואת אחרית הימים  (2)
סיפור בראשית  (2)
סרט דתי  (2)
סרטוני שירת הלל  (2)
סרטים בנושא חיי כנסייה  (2)
סרטים על רדיפות על רקע דתי  (2)
עוצמת  (2)
צדק  (2)
ריקודי הלל  (2)
שיר קודש  (2)
שירים חדשים של המלכות  (2)
שירים על אלוהים  (2)
asylum seekers  (1)
Human Rights  (1)
Messiah  (1)
אברהם  (1)
אדם  (1)
אדם ישר והגון  (1)
אהבה לאלוהים  (1)
אחרית הימ  (1)
איוב  (1)
אלוהי  (1)
אלוהים הו  (1)
אלוהים הוא אהב  (1)
אלוהיםהמשיחישועהדרך החיים  (1)
אמונה באל  (1)
אמונה בה  (1)
בני של אלוהים  (1)
דבר  (1)
דבר אלוהי  (1)
דקלומי דבר ה  (1)
דקלומי דבר הא  (1)
דתיים  (1)
האל הכול יכו  (1)
האלוהים  (1)
האמת הבשורה  (1)
הברק ממזרח  (1)
הבשור  (1)
הגאולה  (1)
הדרך למלכות השמיים  (1)
הימים  (1)
הכאה על חטא  (1)
הסיפור של אלוה  (1)
העלמות החכמות  (1)
הקודש  (1)
הריבון על הכול  (1)
השילוש הקדוש  (1)
השמיים  (1)
השמים  (1)
התנסויות בחיים  (1)
וחווה  (1)
חכמה  (1)
חסד  (1)
חסר  (1)
חשיבו  (1)
חשיבות ה  (1)
יהו  (1)
יכול  (1)
ישו  (1)
ישוע אדוננו  (1)
ישוע הדרך האמת והחיים  (1)
כנסיית  (1)
כנסיית האל הכול יכול - הריבון על הכול  (1)
כנסיית האל הכול יכול - ספרים  (1)
כתבי  (1)
כתבי הקו  (1)
לעיון נוסף  (1)
מהי משמעות החיים  (1)
מוסיקה לחיים  (1)
מזמורי  (1)
מלך המשיח  (1)
מלך המשיח הגיע  (1)
מערכון  (1)
מערכונים קצרים  (1)
משיח בא שירי  (1)
נבואה מ  (1)
ספר איוב  (1)
ספרים האמת  (1)
סרט קצר על הבשורה  (1)
סרטים דתיים  (1)
עבודה  (1)
עוד  (1)
עוצמתו של אלוה  (1)
קטעי קריאה ודקלומים מדברי אלוהים  (1)
רדיפות על  (1)
רדיפות על רקע  (1)
רדיפות על רקע דתי  (1)
ריבונות  (1)
שיר משיחי  (1)
שירי הל  (1)
שירים חדשי  (1)
שירים חדשים של המ  (1)
שמו של המשיח  (1)
שמות אלוהים  (1)
שפט  (1)
תפארת לאל  (1)
תפילה לאלוה  (1)
תפילה לאלוהים  (1)
תפילות  (1)
תפילת  (1)
הדרך להכיר את אלוהים
אפליקציית כנסיית האל ה


אפליקציית כנסיית האל ה


אפליקציית כנסיית האל ה


'בנוגע לתארים וזהות' חלק 2

02/12/2019 05:22
seek
שמות אלוהים, הכרת אלוהים, קול אלוהים

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | 'בנוגע לתארים וזהות' חלק 2

בראשית, כשישוע טרם ביצע את כהונתו באופן רשמי, בדומה לתלמידים שהלכו בעקבותיו, גם הוא השתתף לעתים במפגשים, שר מזמורים, נשא דברי שבח וקרא מהתנ"ך בבית המקדש. לאחר שהוא הוטבל והתרומם, ירדה עליו רוח הקודש באופן רשמי והתחילה בעבודה, כשהיא חושפת את זהותו ואת הכהונה שעליו לקחת על עצמו. קודם לכן, איש לא ידע את זהותו פרט למרים – אפילו יוחנן לא ידע. ישוע היה בן 29 כשהוא הוטבל. לאחר שהטבלתו הושלמה, השמיים נפתחו ובא קול ואמר: "זהו בני אהובי אשר אני שבע רצון ממנו." לאחר שישוע הוטבל, החלה רוח הקודש לשאת עליו עדות כך. בטרם הוא הוטבל בגיל 29, הוא חי חיים של אדם רגיל, אכל כשהוא אמור היה לאכול, ישן והתלבש כרגיל, ושום דבר בו לא היה שונה מן האחרים. מובן שכך נראה הדבר רק מבעד לעיני הבשר והדם של האדם. לעתים גם ישוע היה חלש, ולעתים גם הוא לא הצליח להבחין בדברים, ככתוב בכתבי הקודש: חוכמתו גדלה ככל שגילו התקדם. הדברים האלה רק מוכיחים שהייתה לו אנושיות רגילה, ושהוא לא היה שונה במיוחד מבני אדם רגילים אחרים. הוא גם גדל כאדם רגיל, ולא היה בו דבר מיוחד. אולם הוא היה נתון להגנתו ולדאגתו של אלוהים. לאחר שהוא הוטבל, החלו פיתוייו, ולאחר מכן הוא החל לבצע את כהונתו ולעבוד, והיו לו עוצמה, חוכמה וסמכות. אין פירוש הדבר שרוח הקודש לא עבדה בו או לא הייתה בתוכו לפני הטבלתו. גם לפני הטבלתו שכנה בו רוח הקודש, אך היא לא החלה לעבוד באופן רשמי, מפני שיש מגבלות למועדים שבהם אלוהים עושה את עבודתו, ויתרה מזאת, לבני אדם רגילים יש תהליך רגיל של גדילה. רוח הקודש שכנה בו תמיד. כשישוע נולד, הוא היה שונה מאחרים, והופיע כוכב בוקר. לפני לידתו, בא מלאך אל יוסף בחלום ואמר לו שמרים עתידה ללדת בן זכר ושהיא הרתה בעקבות התעברות מרוח הקודש. גם מיד לאחר הטבלתו של ישוע, בזמן שבו רוח הקודש החלה בעבודתה, היא לא ירדה על ישוע. האמירה שרוח הקודש ירדה עליו כמו יונה מתייחסת לתחילתה הרשמית של כהונתו. רוח האל הייתה בתוכו קודם לכן, אך היא לא החלה בעבודתה מפני שטרם הגיעה העת, ורוח הקודש לא מתחילה לעבוד בפזיזות. רוח הקודש נשאה עדות על ישוע באמצעות ההטבלה. כשהוא עלה ויצא מן המים, רוח הקודש החלה לעבוד בו באופן רשמי, דבר שסימן שאלוהים בהתגלמותו כבשר ודם החל לבצע את כהונתו והחל בעבודת הגאולה, כלומר עידן החסד נפתח באופן רשמי. לכן, יש מועדים לעבודתו של אלוהים, תהיה אשר תהיה העבודה שהוא עושה. לאחר הטבלתו של ישוע, לא חלו בו שינויים מיוחדים. הוא עדיין היה בדמותו המקורית כבשר ודם. העניין הוא רק שהוא החל את עבודתו וחשף את זהותו, ושהוא היה מלא סמכות ועוצמה. מהבחינה הזו, הוא היה שונה מבעבר. זהותו הייתה שונה, כלומר חל שינוי משמעותי במעמדו. זו הייתה עדותה של רוח הקודש ולא עבודה של האדם. בראשית, בני אדם לא ידעו על כך, והם גילו מעט מכך רק לאחר שרוח הקודש נשאה כך עדות על ישוע. אילו ישוע עשה עבודה אדירה לפני שרוח הקודש נשאה עליו עדות, אך ללא העדות של אלוהים עצמו, גם אם עבודתו הייתה אדירה במיוחד, בני האדם לעולם לא היו יודעים על זהותו, משום שהעין האנושית לא הייתה מסוגלת לראות את זהותו. ללא שלב עדותה של רוח הקודש, איש לא יכול היה לזהות אותו כאלוהים בהתגלמותו. אילו לאחר שרוח הקודש נשאה עליו עדות, ישוע היה ממשיך לעבוד באותו אופן, ללא כל הבדל, לא הייתה לכך השפעה כזו. ובכך מודגמת בעיקר גם עבודתה של רוח הקודש. לאחר שרוח הקודש נשאה עדות, היה על רוח הקודש להתגלות כדי שניתן יהיה לראות בבירור שזהו אלוהים ושרוח האל שוכנת בו. עדותו של אלוהים לא הייתה שגויה, והדבר יכול היה להוכיח שעדותו הייתה נכונה. אילו העבודה שקדמה לעדותה של רוח הקודש והעבודה שבאה לאחר מכן היו זהות, כהונתו כבשר ודם ועבודתה של רוח הקודש לא היו מודגשות, והאדם לא היה מסוגל לזהות את עבודתה של רוח הקודש, משום שלא היה הבדל ברור. לאחר שרוח הקודש נשאה עדות, היה עליה לאשר את העדות הזו, ולכן היה עליה לבטא את חוכמתה וסמכותה בישוע, דבר שהיה שונה מבעבר. מובן שזו לא הייתה השפעתה של ההטבלה. ההטבלה היא רק טקס, אלא שההטבלה הייתה הדרך להראות שהגיעה העת לכך שישוע יבצע את כהונתו. העבודה הזו נועדה להציג בבירור את עוצמתו האדירה של אלוהים ואת את עדותה של רוח הקודש, ורוח הקודש לקחה על עצמה אחריות לעדות הזו ממש עד הסוף. גם לפני שישוע ביצע את כהונתו, הוא האזין לדרשות, הטיף והפיץ את הבשורה במקומות שונים. הוא לא עשה עבודה אדירה כלשהי מפני שלא הגיעה העת לביצוע כהונתו, וכן מפני שאלוהים עצמו הסתתר בענווה כבשר ודם ולא עשה כל עבודה עד שהגיעה העת. הוא לא עשה עבודה לפני ההטבלה משתי סיבות: ראשית, מפני שרוח הקודש לא ירדה עליו באופן רשמי כדי שהוא יוכל לעבוד (כלומר רוח הקודש לא העניקה לישוע את העוצמה והסמכות לעשות עבודה כזו), וגם אילו ישוע ידע את זהותו שלו, הוא לא היה מסוגל לעשות את העבודה שהוא התכוון לעשות מאוחר יותר, והיה עליו להמתין עד ליום הטבלתו. זה היה המועד שאלוהים קבע, ואיש לא היה מסוגל להפר אותו – אפילו לא ישוע עצמו. ישוע עצמו לא יכול היה להפריע לעבודתו שלו. מובן שהייתה זו ענוותו של אלוהים, וכן החוק של עבודתו של אלוהים. אילולא רוח האל עבדה, אף אחד לא יכול היה לעשות את עבודתה. שנית, לפני שישוע הוטבל, הוא היה רק אדם רגיל ופשוט מאוד שלא שונה מבני אדם רגילים ופשוטים אחרים. זה היבט אחד של האופן שבו אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם לא היה על-טבעי. אלוהים בהתגלמותו לא הפר את הסדריה של רוח האל. הוא עבד באופן מסודר ורגיל מאוד. רק לאחר ההטבלה הייתה לעבודתו סמכות ועוצמה. כלומר על אף היותו אלוהים בהתגלמותו, הוא לא ביצע מעשים על-טבעיים כלשהם, והוא גדל בדומה לבני אדם רגילים אחרים. אילו ישוע היה יודע כבר את זהותו שלו ועושה עבודה אדירה בכל הארץ לפני הטבלתו, וכן היה שונה מבני אדם רגילים והיה מפגין בפני כולם שהוא יוצא דופן, לא זו בלבד שיוחנן לא יכול היה לעשות את עבודתו, אלא גם לא הייתה שום דרך שבה אלוהים יכול היה להתחיל בשלב הבא של עבודתו. לכן, הדבר היה מוכיח שהדברים שאלוהים עשה השתבשו, ולאדם היה נדמה שרוח האל ואלוהים בהתגלמותו כבשר ודם לא באו מאותו מקור. לכן, עבודתו של ישוע המתועדת בכתבי הקודש היא עבודה שהוא ביצע לאחר שהוא הוטבל, עבודה שנעשתה במהלך שלוש שנים. בכתבי הקודש לא מתועד מה הוא עשה לפני שהוא הוטבל, מפני שהוא לא עשה את עבודת האל בטרם הוטבל. הוא היה רק אדם רגיל, והוא ייצג אדם רגיל. לפני שישוע התחיל לממש את כהונתו, הוא לא היה שונה מבני אדם רגילים, ואחרים לא היו יכולים לראות בו הבדל כלשהו. רק לאחר שמלאו לישוע 29 שנים, הוא ידע שהוא בא להשלים שלב בעבודתו של אלוהים. קודם לכן, גם הוא עצמו לא ידע זאת, משום שהעבודה שאלוהים עשה לא הייתה על-טבעית. כשישוע נכח במפגש בבית הכנסת בגיל שתים עשרה, מרים חיפשה אותו, והוא אמר רק משפט אחד, בדומה לכל ילד אחר: "אמא! את לא יודעת שעליי להעדיף את רצונו של אבי על פני כל דבר אחר?" מכיוון שמרים הרתה בעקבות התעברות מרוח הקודש, ייתכן שישוע היה מיוחד בדרך כלשהי, הלא כן? אך משמעות הייחוד שלו לא הייתה שהוא היה על-טבעי, אלא רק שהוא אהב את אלוהים יותר מכל ילד צעיר אחר. על אף שמראהו היה אנושי, מהותו הייתה עדיין מיוחדת ושונה מזו של אחרים. אך רק לאחר ההטבלה, הוא חש באמת שרוח הקודש עובדת בתוכו, ורק אז הוא חש שהוא אלוהים עצמו. רק כשמלאו לו 33 שנים, הוא הבין באמת שרוח הקודש מתכוונת לבצע דרכו את עבודת הצליבה. בגיל 32, הוא התוודע לכמה אמיתות פנימיות, ככתוב בבשורה על פי מתי: "ענה שמעון פטרוס ואמר: 'אתה המשיח, בן האל החי... מאותו זמן, ישוע התחיל להבהיר לתלמידיו שהוא צריך ללכת לירושלים ולסבול הרבה מידי הזקנים והכוהנים הגדולים והסופרים, ולהיהרג, ולקום לתחייה ביום השלישי". הוא לא ידע מראש איזו עבודה עליו לעשות, אלא רק במועד מסוים. הוא לא ידע הכל מיד עם היוולדו. רוח הקודש עבדה בו בהדרגה, והיה בעבודה הזו תהליך. אילו הוא ידע מההתחלה שהוא אלוהים, המשיח ובן האל בדמות בשר ודם, ושעליו לבצע את עבודת הצליבה, מדוע הוא לא עבד קודם לכן? מדוע רק לאחר שישוע סיפר לתלמידיו על כהונתו, הוא חש צער והתפלל לכך ברצינות? מדוע יוחנן פילס לישוע את הדרך והטביל אותו לפני שישוע הבין דברים רבים שהוא לא הבין קודם לכן? הדבר מוכיח שהייתה זו עבודתו של אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם, ולכן, ישוע היה צריך לעבור תהליך כדי להבין ויבצע את העבודה, מפני שהוא אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם שעבודתו שונה מהעבודה שרוח הקודש עושה ישירות.

כל שלב בעבודתו של אלוהים שייך לאותו זרם. על כן, בתוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים של אלוהים, לאחר כל שלב בא מיד השלב הבא, מייסוד העולם עד עצם היום הזה. לולא היה אף אחד שיסלול את הדרך, לא היה אף אחד שיבוא בעקבותיו. מכיוון שיש כאלה שבאים בעקבות כך, יש גם כאלה שסוללים את הדרך. כך העבודה עוברת בירושה, שלב אחר שלב. כל שלב בא בעקבות קודמו, ומבלי שהיה מישהו שיפלס את הדרך, לא ניתן היה להתחיל בעבודה, ולאלוהים לא היו אמצעים לקדם את עבודתו. אף שלב לא סותר את רעהו, וכל שלב בא בעקבות רעהו ברצף, כך שנוצר זרם. אותה רוח עושה את כל זה. אולם גם אם מישהו מפלס את הדרך או מבצע את עבודתו של אחר, הדבר לא קובע את זהותו. הלא כן? יוחנן פילס את הדרך וישוע המשיך את עבודתו. אם כן, האם הדבר מוכיח שזהותו של ישוע נחותה מזו של יוחנן? יהוה ביצע את עבודתו לפני ישוע. אם כך, האם אפשר לומר שיהוה גדול מישוע? אין חשיבות לשאלה אם הם סללו את הדרך או המשיכו את עבודתם של אחרים. הדברים החשובים מכל הם מהות עבודתם והזהות שהיא מייצגת. הלא כן? מכיוון שאלוהים התכוון לעבוד בקרב בני האדם, היה עליו לרומם את מי שיכול היה לעשות את העבודה של סלילת הדרך. כשיוחנן התחיל להטיף, הוא אמר, "פנו דרך יהוה, ישרו בערבה מסילה לאלוהינו". "הכו על חטא, כי מלכות השמיים קָרבה". הוא אמר זאת מההתחלה. מדוע הוא יכול היה לומר את הדברים האלה? מבחינת הסדר שבו נאמרו הדברים האלה, יוחנן הוא זה שאמר לראשונה את בשורת מלכות השמיים, וישוע דיבר לאחר מכן. על פי תפיסות האדם, יוחנן הוא זה שפילס את הדרך החדשה, ומובן שיוחנן גדול מישוע. אולם יוחנן לא אמר שהוא המשיח, ואלוהים לא נשא עדות על היותו בנו האהוב של אלוהים. אלוהים רק נעזר בו כדי לפלס את הדרך ולהכין אותה לאדון. הוא סלל את הדרך לישוע, אך לא יכול היה לעבוד בשם ישוע. כל עבודת האדם קוימה אף היא בידי רוח הקודש.

בעידן התנ"ך, יהוה הוא זה שהוביל את הדרך, ועבודתו ייצגה את עידן התנ"ך כולו ואת כל העבודה שנעשתה בישראל. משה רק קיים את העבודה הזו על פני האדמה, ומאמציו נחשבים לשיתוף פעולה מצד האדם. באותה עת, יהוה הוא זה שדיבר. הוא קרא למשה, רומם אותו בקרב עם ישראל, וגרם למשה להוביל את העם למדבר ולכנען. זו לא הייתה עבודתו של משה עצמו, אלא עבודה שיהוה כיוון באופן אישי, ולכן לא ניתן לקרוא למשה אלוהים. בנוסף, משה קבע את החוקים, אך יהוה חוקק את החוקים האלה באופן אישי. הוא פשוט גרם למשה לומר אותם. גם ישוע יצר דברות, ביטל את חוקי התנ"ך וקבע את דברות העידן החדש. מדוע ישוע הוא אלוהים עצמו? זאת מפני שהדברים לא זהים. בזמנו, העבודה שמשה עשה לא ייצגה את העידן ולא פילסה דרך חדשה. יהוה כיוון אותו, והוא היה רק אדם שאלוהים נעזר בו. כשישוע בא, יוחנן כבר ביצע שלב עבודה של סלילת הדרך וכבר התחילה להפיץ את הבשורה על מלכות השמיים (רוח הקודש החלה בכך). כשישוע בא, הוא עשה ישירות את העבודה שלו עצמו, אך היה הבדל גדול בין עבודתו לבין העבודה של משה. גם ישעיהו ניבא נבואות רבות – מדוע הוא לא היה אלוהים עצמו? ישוע לא ניבא נבואות כה רבות – מדוע הוא היה אלוהים עצמו? איש לא מעז לומר שעבודתו של ישוע בזמנו נבעה כולה מרוח הקודש, ואיש לא מעז לומר שהיא נבעה כולה מרצון האדם או שהיא הייתה לחלוטין עבודתו של אלוהים עצמו. לאדם אין דרך לנתח דברים כאלה. אפשר לומר שישעיהו עשה עבודה כזו וניבא נבואות כאלה, וכולן נבעו מרוח הקודש. הן לא נבעו ישירות מישעיהו עצמו, אלא שהן היו התגלויות של יהוה. ישוע לא עשה עבודה רבה, לא אמר דברים רבים ולא ניבא נבואות רבות. ההטפות שלו לא נשמעו נשגבות במיוחד לאדם, אך הוא היה אלוהים עצמו, והאדם לא יכול להסביר זאת. איש לא האמין מעולם ביוחנן, בישעיהו או בדוד, ואיש מעולם לא קרא להם אלוהים, דוד האל או יוחנן האל. איש לא דיבר כך מעולם, ורק ישוע כונה אי-פעם משיח. הסיווג הזה נעשה על פי עדותו של אלוהים, העבודה שהוא לקח על עצמו והכהונה שהוא ביצע. באשר לבני האדם הדגולים מכתבי הקודש – אברהם, דוד, יהושע, דניאל, ישעיהו, יוחנן וישוע – דרך העבודה שהם עשו ניתן לדעת מיהו אלוהים עצמו ואילו סוגים של בני אדם הם נביאים ואילו שליחים. ההבחנה מי שימש את אלוהים ומי היה אלוהים עצמו נעשית ונקבעת על פי המהות והסוג של העבודה שכל אחד עשה. אם אתם לא מצליחים להבחין בהבדל, הדבר מוכיח שאתם לא יודעים מה פירוש הדבר להאמין באלוהים. ישוע הוא אלוהים מפני שהוא אמר דברים כה רבים ועשה עבודה כה רבה, ובפרט עשה נסים רבים. בדומה לכך, גם יוחנן עשה עבודה רבה ואמר דברים רבים, וכך גם משה. מדוע הם לא נקראים אלוהים? אלוהים ברא את אדם נברא ישירות. מדוע הוא לא נקרא אלוהים, אלא רק ברוא? אם מישהו אומר לכם, "כיום, אלוהים עושה עבודה כה רבה ואומר דברים כה רבים. הוא אלוהים עצמו. אם כך, כיוון שמשה אמר דברים כה רבים, גם הוא בוודאי אלוהים עצמו!" עליכם לשאול אותו בתגובה, "בימים ההם, מדוע אלוהים נשא עדות על ישוע ולא על יוחנן שהוא אלוהים עצמו? יוחנן קדם לישוע, הלא כן? האם עבודתו של יוחנן או של ישוע הייתה אדירה יותר? לאדם, עבודתו של יוחנן נראית גדולה משל ישוע. אם כן, מדוע רוח הקודש נשאה עדות על ישוע ולא על יוחנן?" אותו דבר מתרחש כיום! בראשית, כשמשה הוביל את בני ישראל, יהוה דיבר אליו מבין העננים. משה לא דיבר ישירות, אלא שיהווה כיוון אותו ישירות. זו הייתה העבודה של ישראל מהתנ"ך. רוח האל או ההוויה של אלוהים לא שכנו במשה. הוא לא יכול היה לעשות את העבודה הזו, ולכן יש הבדל גדול בין העבודה שלו לבין העבודה של ישוע. הסיבה לכך היא שהעבודה שהם עשו הייתה שונה! ניתן להבחין אם מישהו משמש את אלוהים, או שהוא נביא, שליח או אלוהים עצמו, על פי אופייה של עבודתו. הדבר ישים קץ לספקות שלכם. בכתבי הקודש נכתב שרק השה יכול לפתוח את שבעת החותמות. לכל אורך העידנים, היו פרשנים רבים של כתבי הקודש בקרב האישים הדגולים ההם. אם כך, האם אפשר לומר שהם כולם היו השה? האם אפשר לומר שהפרשנויות שלהם נבעו כולן מאלוהים? הם רק פרשנים. אין להם הזהות של השה. איך ייתכן שהם יהיו ראויים לפתוח את שבעת החותמות? נכון ש"רק השה יכול לפתוח את שבעת החותמות", אך הוא בא לא רק כדי לפתוח את שבעת החותמות. אין הכרח בעבודה זו – היא נעשית כבדרך אגב. עבודתו של השה ברורה לו לחלוטין. האם יש לו צורך להקדיש זמן רב לפירוש כתבי הקודש? האם יש להוסיף את "העידן שבו השה מפרש את כתבי הקודש" לששת אלפי שנות עבודה? הוא בא כדי לעשות עבודה חדשה, אך הוא גם מספק כמה גילויים על עבודת העבר וגורם לבני אדם להבין את האמת על ששת אלפי שנות העבודה. אין צורך להסביר פסוקים רבים מכתבי הקודש. העבודה של היום היא הדבר העיקרי והחשוב. עליכם לדעת שאלוהים לא בא במיוחד כדי לשבור את שבעת החותמות, אלא כדי לעשות את עבודת הישועה.

אתם רק יודעים שישוע ירד אל פני האדמה באחרית הימים, אך כיצד בדיוק הוא ירד? חוטאים כמותכם, שזה עתה נגאלו ושלא השתנו ושאלוהים לא הפך למושלמים – האם תוכל להיות כלבבו של אלוהים? אתם, שעדיין יש לכם הזהות הישנה שלכם – נכון שישוע הושיע אתכם, ושאתם לא נחשבים לחוטאים בזכות ישועתו של אלוהים, אך זה לא מוכיח שאין בכם חטא וטומאה. איך ייתכן שתהיו קדושים אם לא השתניתם? בתוככם, אתם רדופי טומאה, אנוכיים ונבזים, אך אתם מבקשים בכל זאת לרדת יחד עם ישוע – "הייתם מתים"! החמצתם שלב באמונתכם באלוהים: רק נגאלתם, אך לא השתניתם. כדי שתהיו כלבבו של אלוהים, על אלוהים לעשות בכם באופן אישי את עבודת השינוי והטיהור. אם רק נגאלתם, לא תהיו מסוגלים להשיג קדושה. כך, לא תהיו זכאים לקחת חלק בברכותיו הטובות של אלוהים. זאת מכיוון שהחמצתם שלב בעבודתו של אלוהים לניהול האדם – שלב עיקרי בשינוי ובהבאה לידי שלמות. לכן, בהיותכם חוטאים שזה עתה נגאלו, אתם לא מסוגלים לרשת ישירות את הירושה של אלוהים.

ללא תחילתו של השלב החדש הזה בעבודה, מי יודע עד כמה אתם, המטיפים, הפרשנים ואנשי הרוח הדגולים כביכול, הייתם מרחיקים לכת! ללא תחילתו של שלב העבודה החדש הזה, הדברים שאתם מדברים עליהם הם מיושנים! זו עלייה לכס המלכות או הכנת שיעור הקומה לקראת ההכתרה כמלכים; התכחשות לזהותכם או הכנעת גופכם; סבלנות או למידת לקחים מכל הדברים; ענווה או אהבה. אתם שרים את אותו שיר ישן, הלא כן? אתם סתם קוראים לאותו הדבר בשם שונה! בין שמדובר בכיסוי ראש ובבציעת לחם, בהנחת ידיים ובתפילה, או בריפוי חולים ובגירוש שדים... האם יכולה להיות עבודה חדשה כלשהי? האם יכול להיות סיכוי כלשהו להתפתחות? אם תמשיכו להוביל את הדרך, אתם תצייתו בעיוורון לדוקטרינה או למוסכמות. אתם מאמינים שעבודתכם כה נעלה – אתם לא יודעים שאת הכל הורישו ולימדו אותם "זקנים" מימי קדם? כל הדברים שאתם אומרים ועושים הם דבריהם האחרונים של אותם זקנים, הלא כן? האין זו האחריות שהותירו אחריהם אותם זקנים לפני שהם הלכו לעולמם? האם אתם חושבים שמעשיכם עולים על מעשי השליחים והנביאים מן הדורות הקודמים ואף על כל הדברים? תחילתו של שלב העבודה הזה שמה קץ להערצתכם כלפי עבודתו של וויטנס לי ששאף להיות למלך ולעלות על כס המלכות, ועצרה את יהירותכם ורברבנותכם, כך שאתם לא יכולים להתערב בשלב העבודה הזה. ללא שלב העבודה הזה, הייתם שוקעים עמוק עוד יותר, מעבר לנקודת האל-חזור. יש בקרבכם יותר מדי דברים ישנים! למרבה המזל, העבודה של היום השיבה אתכם. אחרת, מי יודע לאיזה כיוון הייתם פונים! מכיוון שאלוהים הוא אל שהוא תמיד חדש ולעולם לא ישן, מדוע אתם לא מחפשים דברים חדשים? מדוע אתם נצמדים תמיד לדברים הישנים? על כן, יש חשיבות עליונה להכרת עבודתה של רוח הקודש כיום!

כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה:

חיפוש
ארכיון